Author: Mine
•29.8.07



"Bir gün bir kitap okudum ve bütün hayatım değişti" diyenlerdenseniz, gelin başkalarının hayatını da değiştirmeye başlayın.

Eğer bu düşünceye katılıyorsanız sizde Radikal Gazetesi’nin Sokak Kitapları Projesine destek olabilirsiniz. Okuduğunuz kitapları başkalarıyla paylaşıp, okumak istediklerinizin izini sürebilirsiniz.

İlk olarak ABD’li bir mühendis tarafından 2001’de ‘Bookcrossing adıyla başlatılmış bu yöntemin amacı, kitap okuma ve okutma alışkanlığını yaygınlaştırmak. Şu an dünyayı dolaşan kitap sayısı 41 bini geçmiş durumda. Afganistan’dan Zambiya’ya kadar birçok ülkede kitaplar elden ele dolaşıyor.
Meraklısına http://www.bookcrossing.com/
NOT: Fotograf ntvmsnbc.com'dan
This entry was posted on 29.8.07 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 30 Ağustos 2007 14:16 , Timur dedi ki...

benim gibi fazla okumayan biri için çok cazip olmayabilir , ancak kitap kurtları için çok cazip

timur

 
On 1 Eylül 2007 00:47 , Aybike Ceylan dedi ki...

Mine'cigim,

Bende duymustum bunu ve en yakin arkadaslarimdan birisi bildigim kadariyla birkac yildir yapiyor bu kitap birakma isini. Bence herkes yapmali:)

Dondugune sevindim Mine, acikcasi merak eder olmustum. Iyi bir hafta sonu diliyor sevgilerimi gonderiyorum.

 
On 2 Eylül 2007 01:39 , Mine dedi ki...

Timur'cuğum, senin az okuduğuna inanmıyorum.

Aybike'ciğim, yazmamam benim tembelliğimden kaynaklanıyor. Umarım bu miskinlik örtüsü üzerimden kalkar:(

 
On 4 Eylül 2007 17:55 , Adsız dedi ki...

bizim sirkette boyle birsey var. kahve odasindaki masanin uzerine insanlar okuduklari kitaplari birakiyorlar, sonra digerlerine geciyor. bence de cok faydali.
Figen