Author: Mine
•28.4.07
Dün Cumhurbaşkanlığı seçimi nedeniyle gündem yoğundu. Seçimin ilk turunun geçerliliğine Anayasa Mahkemesi karar verecek. Üzerine bir de gecenin ilerleyen saatlerinde, Genelkurmay Başkanlığı'ndan gelen bir açıklama yapıldı ki bir çok yayın organı ve kişi, bu açıklamayı 27 Nisan Muhtırası diye değerlendirdi . Şu an birçok yabancı ajans bile flaş haber olarak geçiyor. Hatta Brüksel'de bile bu açıklama değerlendirilmeye başlanmış. Henüz hükümet kanadından ses yok. Gerçek olan şu ki ülkemiz için gelecek günler epey zor geçeceğe benziyor.
This entry was posted on 28.4.07 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 yorum:

On 29 Nisan 2007 22:52 , Aybike Ceylan dedi ki...

Mine'cigim,
Dort gozle Turkiye'yi izliyoruz esimle buralardan heyecan icinde. Umarim ATA'mizin aziz hatirasina ve Cumhuriyet'imize yakisir ve golge dusmeycek sekilde olaylar gelisir. Sen de haberdar ediyorsun, sagolsin.
Sevgiler ve iyi haftalar diliyorum.

 
On 30 Nisan 2007 19:02 , Mine dedi ki...

Cuma gecesi bir anda tv'ler bu haberi vermeye başladılar ve ben gece 02.00'ye kadar tv izledim, nette de takip ettim.

Bu bildiri sonrası, Çağlayan Mitingi'nde halk, orduya sahip çıkmakla birlikte (Tandoğan'da olduğu gibi) ne postal ne de irtica istediğini haykırdı.

Türkiye'de saatler içinde gündem değişiyor, inanın ki biz yetişemiyoruz.
Sizler dışardan nasıl görüyorsunuz ben de bunu çok merak ediyorum.

Sevgilerimle...

 
On 30 Nisan 2007 21:28 , Sanem dedi ki...

Disardan bakmanin icinde yasamadan farki, orada olup da sesimizi cikaramadigimiz icin yasadigimiz ayri bir uzuntu. Bol duygulu anlar yasayip, televizyon ekranina adeta yapismak.