Author: Mine
•25.11.06
Gece saat 23.30 civarı, apartman girişinde karşılaşıyoruz onunla. Siyah bere, siyah deri mont ve siyah pantalonuyla dikkatimi çekiyor. O önde,ben arkada içeri giriyoruz, kapıyı tuttuğu için teşekkür ediyorum, asansöre binerken ben öndeyim.1 2.kata basıyorum, o ise 11'e...11.Kata kadar olan yolculuğumuz başlıyor...''Siz de benim gibi bıktımız mı bu yoldan?''diyor. Anlıyorum, evin şehirdışında olmasından dolayı,bu cümleyi sarfettiğini. Yüzüne bakıyorum. Genç biri, soluk bir cilt, kaşlar ve berenin örtemediği kafada saçlar yok. Göz kapakları ödemli.İçimden muhtemelen kemoterapi almış diye geçiriyorum. ''Evet,haklısınız çok uzak ''diye karşılık veriyorum. ''Birbuçuk saat sürüyor yol''diyor, sonra da ekliyor ''Hesapladım, ayda 6 günüm yollarda geçiyor, çok fazla bir zaman''diyor, ben de onu onaylarcasına başımı sallıyorum. 11.Kata varıyoruz, o iniyor ve birbirimize ''iyi geceler''diyoruz.

Kısacık zamanda, kısacık süren bir sohbet ama ardından gelen yoğun düşünceler...Zamanı iyi kullanmak, sağlıklı olmak, kanser, kaybettiklerim ve hatırladıklarım-Halam, büyükbabam, arkadaşım Hakan, hastalarım Serkan ,Hale Hanım-ve hatırlayamadıklarım...
Hakan'ı (02.02.1970-27.11.1999) kaybedeli 7 yıl olmuş.O ki,hastalığının son dönemlerinde bile yaşama sevincini ve isteğini kaybetmedi, her zaman güçlü oldu. Herşeye rağmen ''Yaşamak çok güzel''deyişi hala aklımda...
...
This entry was posted on 25.11.06 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 yorum:

On 26 Kasım 2006 21:07 , Adsız dedi ki...

Hakan'i hatirliyorum, tanimasam da, senin ilk ogrendigindeki tepkini, aglamalarini, ona bazen caresizlikle de olsa verebilecegin umut gezilerini...Yazdigin gibi arkadasim hayat cok guzel, hele paylasilirsa zor ve acili zamanlarda daha da guzel.
Kendine iyi bak arkadasim. Optum.
Figen

 
On 27 Kasım 2006 14:50 , Timur dedi ki...

Sevgili Mine ,
İşimiz gereği ölümle ne kadar sık yüz yüze geldiğimizi biliyorsun .
Ancak herşeye rağmen buna alışmak hiç de kolay değil .
Hele ölen kişi gençse veya saçma bi nedenden dolayı öldüyse .

Önemli olan hayatı dolu dolu yaşamak .
"Keşke şunu da yapsaydım" dememek !

Timur