Author: Mine
•10.2.06

5 Şubat'ta Can Dundar'ın bir yazısını eklemiştim, Mitch Albom'un 'Öğretmenim Mori'yle Salı Buluşmaları'adlı(Tuesdays with Morrie)kitaptan bahsetmişti. 6 Şubat'ta Akköprü Migros'a gittiğimde, eski adıyla Çarşı yeni adıyla Boyner mağazasında gözüme bir anda bu kitap ilişti,Boyner Yayınları'ndan çıkmış,böylelikle Boyner yayınlarından haberdar oldum.Ve dün bitirdim kitabımı,beğenerek okudum,çevirmeninde bunda katkısı büyük. Önemli gördüğüm yerlerin altını çizerek birkez daha okumak istiyorum:)Kapağın iç sayfalarından birinde Mori'nin dansederken çekilmiş fotografi var,beyaz saçlı,güleç yüzlü bir adam.ALS hastası yaşlı bir sosyoloji profesörü olan Mori ile eski öğrencisi Mitch arasındaki içtenlik ve bilgelik dolu konuşmaları kitaplaştırılmış.İçinde hayata dair birçok şey irdelenmiş;yaşam,aile,evlilik,toplum,merhamet,ölüm,korku,açgözlülük,yaşlanma ve anlamlı bir yaşam felsefesi.Kitabın biryerinde'Tek akılcı yol sevgidir'diyor. Bence de...
This entry was posted on 10.2.06 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

9 yorum:

On 12 Ekim 2007 22:42 , Adsız dedi ki...

2-3 sene önce bu kitabın filmini izlemiştim bir pazar sabahı trt1'de. 10 numara bir film idi..

 
On 13 Ekim 2007 19:24 , Mine dedi ki...

Filminden haberim yoktu isimsiz arkadasim:)

 
On 21 Ekim 2007 16:17 , Adsız dedi ki...

ben daha bu kitabı yeni aldm ama çok övdüler...

 
On 21 Ekim 2007 19:08 , Mine dedi ki...

Ben kitabı beğenerek okumuştum.Bazı satırlarında altını çizmiştim:)
Yorum bıraktıktan sonra ismini de yazsan arkadaşım, bende kim olduğunu bilsem.
İsteseydin eğer kitabı hediye ederdim sana:)

 
On 4 Haziran 2008 22:12 , HoRT_LoCK dedi ki...

benim ödevim varr bu filmi izlmeme lazım ama ne film ne kitap var ortalıkta :(( elimdeki tek bilgi salı günleri :) offff napcam ben yaa

 
On 25 Temmuz 2008 14:25 , dharma dedi ki...

Merhaba Mine :)
Ben de kitabın ortalarındayım, bugün başladım ama bugün bitecek gibi gözüküyor... Bunca eski bir konuya gelip yorum yapıyorum ama paylaşmanın güzel olduğunu düşünüyorum :)
Böyle kitaplar insanın içinde bir parçaları yerlerine oturtuyor sanki...
Sevgiler

 
On 3 Ağustos 2008 12:00 , Mine dedi ki...

Yorumun için teşekkürler Dharma!

 
On 9 Temmuz 2010 13:33 , Adsız dedi ki...

Bence her insanı okuması gerek
Okurken hayat başka gözlerle bakıyorsun
her kelimeyi biriye konuşmak istiyorusun ve arkadaşlarını dostlarını aileni herkesi yeniden gözden geciriyorsun ...


Ve Arkadaşlar size bir kitap ve birden Video önerim kesi bakı buna ama ...
yazar Ahmet İzgören - Kitap Avucunuzdaki kelebek
Yayı Evi- Elma Yayıcılık

ve video dan onu adını yazı cıksın


==Dünyadan Nefret Eden Cocuk==

 
On 9 Temmuz 2010 13:33 , Adsız dedi ki...

Bence her insanı okuması gerek
Okurken hayat başka gözlerle bakıyorsun
her kelimeyi biriye konuşmak istiyorusun ve arkadaşlarını dostlarını aileni herkesi yeniden gözden geciriyorsun ...


Ve Arkadaşlar size bir kitap ve birden Video önerim kesi bakı buna ama ...
yazar Ahmet İzgören - Kitap Avucunuzdaki kelebek
Yayı Evi- Elma Yayıcılık

ve video dan onu adını yazı cıksın


==Dünyadan Nefret Eden Cocuk==