Author: Mine
•16.1.10



Bu yorumu yaklaşık olarak 10 yıl önce ilk dinlediğimde çok etkilenmiştim. Geçenlerde Facebook'ta rastlayınca sayfamda da yeri olsun istedim.
Bugünlerde hayatım biraz zorlu geçiyor. Umarım en kısa zamanda herşey eski güzelliğine döner. Elimden geldiğince 2 ay önce başladığım sinema kursuna devam ediyorum. Bu sayede gerçekten güzel filmleri izleme olanağım oluyor. Tarkovsky'den Ingmar Bergman'a kadar birçok yönetmeni daha yakından tanıyorum bu kurs sayesinde. Belli mi olur ilerde belki bir filmde tuzum olur:)
|
This entry was posted on 16.1.10 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

17 yorum:

On 17 Ocak 2010 00:45 , Adsız dedi ki...

sinema kursu mu?? nerde nasıl ne zaman??

bu parçayı ben de çok severim :)

 
On 17 Ocak 2010 00:52 , Mine dedi ki...

Çilek'ciğim sana özelden yazarım. Sevgiler

 
On 17 Ocak 2010 08:10 , Asortik Krep dedi ki...

Orson Wells hakkında öğrendiklerini bende okumak isterim :)

 
On 17 Ocak 2010 14:32 , A. dedi ki...

Çok acı ,uzun süredir dinlemiyorum bi bunu birde Bana bi masal Anlat baba 'yı ..
..:((((((((((((((.....

 
On 17 Ocak 2010 14:49 , Adsız dedi ki...

teşekkürler şekercim, güzelmiş cidden :)

 
On 17 Ocak 2010 23:12 , Adsız dedi ki...

Ashley Dinlemesen iyi olur !
Mine hanım, güzel bilgilerin paylaşıldığı sevimli bir bloğunuz var bundan sonra takipçinizim.
Sevgiyle Kalın
Ashley's mom

 
On 17 Ocak 2010 23:27 , Mine dedi ki...

Ashley'ciğim seni üzmek istemezdim.

 
On 17 Ocak 2010 23:27 , Mine dedi ki...

Asortik'ciğim,
En kısa zamanda yazmak isterim.
Not: O kadar çok yazmak istediğim şey var ki... Biliyorum sözlerimi hiç tutmuyorum.

 
On 17 Ocak 2010 23:29 , Mine dedi ki...

Ashley's mom,
Hoşgeldiniz. O kadar şaşırdım ve mutlu oldum ki. Yorumunuz için teşekkürler.

 
On 18 Ocak 2010 00:30 , Adsız dedi ki...

sizi listeme ekledim , bizde teşekkür ederiz görüşmek üzere

 
On 18 Ocak 2010 17:22 , Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Yeni blogcu sayılırım.Ben de
beklerim efendim.

Saygılarımla,

 
On 18 Ocak 2010 22:21 , Mine dedi ki...

Ashley's mom,
Yazılarınızı takip edeceğim. Sevgiler

 
On 18 Ocak 2010 22:22 , Mine dedi ki...

Jivago,
Blog dünyasına hoşgeldin.

 
On 18 Ocak 2010 22:29 , Pilli Petro dedi ki...

Mine'cim bi mim pasladım sana :)

http://gecmisola.blogspot.com/2010/01/benim-gozumden-vahim-turkiye.html

 
On 19 Ocak 2010 14:05 , mavimantar dedi ki...

Bu nasıl bir şey böyle ya...Bu güne kadar dinlememiş olmam büyük kayıp.
Günyüzene çıkarttığın için çok teşekkürler Mine'cim.

Bu arada sinema kursu inanılmaz yaa.Ben de yelken kursuna gitmeyi düşünüyorum, tabi bir aksilik çıkmazsa.Haa benim yaşımda bu iş nasıl olur bilmem ama, artık onu da kursu verenler düşünsün...

Altında imzan olan bir filmi izlemek...bak bu çok harika olur işte.Bu filmi bekliyorum bak.

Sevgiler...

 
On 19 Ocak 2010 22:04 , Mine dedi ki...

Mavimantar'cığım,
Apocalyptica'yı beğenmene çok memnun oldum. Aslında bu grup geçtiğimiz yıllarda Şebnem Ferah'a Perdeler adlı şarkısında eşlik etmişti.

Sinema kursuna aslında hobi olarak gidiyorum. Sinema yapmak için bence tutkuyla bağlı olmak gerek.

Bu arada yelken kursu fikri de bence harika. Yaşını bilmiyorum ama ellili yaşlarında bir bayan tanıdığımda kaptanlık kursuna gidiyordu. Hem de Ankara'da!

Sevgiler

 
On 23 Ocak 2010 15:19 , A. dedi ki...

Mine abla , senin için minik bi ödül var bloğumda gel al .