Author: Mine
•15.5.09
Yarın yolculuk var yine...Ve bütün bir hafta boyunca hazırlık yapmadım ve bugün koşuşturmam gerek. Herşeye rağmen bloga girip, arkadaşlar ne yazmışlar diye baktığımda hem Hedikli Ev'de hem de Asortik Krep'te aynı başlığı görünce tıkladım.

Okuduğum post beni derinden sarstı. Hiç bir çocuk hasta olmasın. Dileğim bu.

Nehir'in hikayesini Asortik Krep'in blogunda okuyabilirsiniz. Ayrıca Nehir'in kendi blogu da var. Bloglarınızda Nehir'e yer vererek, daha çok kişinin duymasını ve yardım etmesini sağlayabilirsiniz.

Şimdilik hoşçakalın...
|
This entry was posted on 15.5.09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 yorum:

On 15 Mayıs 2009 19:52 , Asortik Krep dedi ki...

Teşekkürler..

 
On 3 Haziran 2009 17:55 , Mine dedi ki...

Asıl ben sana teşekkür ederim.