Author: Mine
•6.1.07
Benim için su gibi akıp geçti 2006, genel anlamda yeniliklerle doluydu. 2007'de de devamını diliyorum. Geçen yılbaşını bir değişiklik yapıp İstanbul'da geçirdim.Beyoğlu'nda tarihi bir şarapevinde, kalabalık ve eğlenceli bir grupla yeniyıla girmek mi şans getirdi bilmiyorum!

Ocak ayı sonunda aldığım 6 ay sürecek bir eğitim kursu haberi, beni çok mutlu etti. Şubat ayı başında da başladığım ve altı ay süren bu kursta, hem yeni şeyler öğrendim, hem yeni arkadaşlar edindim hem de rotasyonlar sırasında gittiğim hastanelerde eski arkadaşlarıma rastlayıp, yeniden görüşmeye başladım.Yine Şubat ayında,hayatımda çok önemli bir yere sahip olan habercinin istediği yerde çalışmaya başladığını duymakta ayrıca mutlu etti beni.
Şubat hala bitmedi! Figen'in doğumgünü yazısını takiben,Yıldız'dan gelen yorum onunla blog arkadaşlığımızı başlattı. Tanışmak için eylülü bekledik ama olsun:)

Martta, halen devam ettiğim İngilizce kursuna kayıt oldum. Haftanın 7 gününü bu şekilde doldurmuş oldum.

Yıl boyunca, elimden geldiğince konser, sinema gibi etkinliklere gitmeye çalıştım.Bunda Şahinur'un katkısı da azımsanamaz.Sayesinde, Türk Sanat Müziği,Türk Halk Müziği Ve Türk Musikisi Korolarının konserlerini takip ettik.

Nisan ayında, kurstan arkadaşlarımla günübirlik Beypazarı gezisi yaptık.Rehber tabi ki bendim.Tarihi dokusuna bayıldılar ve yemeklerini, havuç dönerini ve kurusunu çok severek yediler.

Mayıs ayında, 19 Mayıs'ı fırsat bilip, yine kurstan arkadaşlarla çocukları alıp (ben yeğenim Ecem'i aldım) Anıtkabir ziyareti yaptık. Yeni müzeden çok etkilendim, ses efektleri insanı çok hislendiriyor.

Yaz boyunca bazı haftasonları motorsiklet gezilerine katıldım ki hayatımdaki en güzel tecrübelerdendir. Bir de motoru ben kullansaydım tam olacaktı ya... umarım ilerde olur:)
Bu sayede, daha önce gitmediğim, Ankara çevresindeki doğayla başbaşa olunabilecek yerleri keşfetmiş oldum.

Ağustos'ta kursum biter bitmez soluğu Kuşadası'nda aldım.Önce İzmir'e uğradığım için Hakan'ı da görmüş oldum.

Eylül'de çok hareketli bir aydı. Taşınma sürecini başlattığım ay olması, 3.kez nikah şahidi olmam (Nerdeyse 20 yıllık arkadaşım Zeliha evlendi ve umarım Melih'le ömür boyu mutlu olurlar) çok sevdiğim arkadaşlarımdan Mine'nin tayininin çıkması ve ona yaptığımız veda, ardından İstanbul yolculuğum ve Figen'i, lise arkadaşlarımı görmem, ayrıca Yıldız ve Arzu ile tanışmam hep bu ayda oldu. Nasıl unuturum,mastera kabulümde Eylül'de olmuştu!

Zaten Eylül'den sonraki aylar iş,master,ingilizce kursu ve taşınmayla meşgululiyetimden, nasıl geçti anlamadım,yeni yeni düzene girdi hayatım.Ama ben bu yoğunluktan ve yorgunluktan şikayetçi değilim.Demek ki insan istedikten sonra, sağlıklı olmak kaydıyla, her türlü zorluğun üstesinden gelebilir.

2006'nın sonuna doğru, iki arkadaşımdan aldığım teyze olacağım haberi, mutluluğuma mutluluk kattı:)

2007'de herkese sağlık,barış,aşk,mutluluk,dostluk,iş,neşe,para..... diliyorum.
This entry was posted on 6.1.07 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 yorum:

On 9 Ocak 2007 23:23 , Adsız dedi ki...

Insallah 2007 de senin icin bu kadar renkli gecer arkadasim.
FB

 
On 10 Ocak 2007 00:18 , Mine dedi ki...

Teşekkürler Figen'cim.
Aslına bakarsan renkli geçmeye başladı bile!