Author: Mine
•18.12.06



Neresindeyim

Çizdiğim sınırlar öyle geniş ki
Çizdiğim ben öyle derin
Hayellerim o kadar çok ki
Bunlar için çabam da yok ki
Bir yanda mutlu ben
Bir yanda çaresiz ben
Bir yanda çaresiz, sevgisiz, ümitsiz
Bir yanda gülen ben
Bir yanda boşlukta, hevessiz
Neresindeyim hayatın
Neresindeyim kadınlığın
Neresindeyim bu aşkın
Korkuyorum kendimden
Sebepsizim kendimce
Tepkisizim gidenlere
Çelişkim kendi içimde
Neresindeyim ben aslımın
Çizdiğim yollar öyle düzensiz ki
Bindiğim gemi bile yelkensiz
Hayellerim o kadar zor ki
Bunlar için zaman da yok



Kör Düğüm

Öyle uzak ki yerim
Uzakları aşıyor
Bütün özlediklerim
Benden ayrı yaşıyor
Ya herşeyim ya hiçim
Sorma dünya ne biçim
Bir kördüğüm ki içim
Çözdükçe dolanıyor

Geçen hafta bir alışveriş merkezinde, eski kasetleri gayet ucuz bir fiyata sattıklarını görünce, hemen hoşuma gidecek birşeyler var mıdır diye, sepeti karıştırmaya başladım.Bu devirde kaset almak out olsa da, arabamda kasetçalar olduğu için, ikisi Aslı'nın,biri Ajda Pekkan'ın diğeri de Pamela'nın olmak üzere dört tane seçiverdim:)
Aslı'nın bu iki albümünde çok güzel şarkılar var ve 'Kördüğüm' adlı şarkı hariç ,sözlerin hepsi kendine ait.Kimi çok duygusal kimi ise İronik'te olduğu gibi hiciv dolu.
Yine her iki albümünde de müziklerin çoğu kendine ait.'Neresindeyim' adlı albüm 2000'de, 'Su Gibi' adlı albüm ise 2004 yılına ait.Biliyorum, ikisi de yeni albümler değiller ve çoğu kişi Aslı'yı zaten tanıyor ama onu başarılı bir müzisyen olarak gördüğüm için ona blogumda yer vermek istedim.Devamı burda!
This entry was posted on 18.12.06 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 yorum:

On 19 Aralık 2006 23:11 , Adsız dedi ki...

ben uzak kaldim Turk muziklerinden epeydir. bu vesileyle emusic sitesine uye oldum ki, yenileri dinleyebileyim diye. ama o da ne, cok bilinen sarkilar bile yok arsivlerinde birak Turk muziklerini, 1 ay sonra iptal ettim uyeligi. TR'de de soyle buyuk bir muzik dukkani bulamadim istedigim ne varsa alabiliyim diye. Zuhal Olcay'in Basucu Sarkilari-2'yi aldim, 1 yoktu mesela.
FB

 
On 20 Aralık 2006 00:36 , Mine dedi ki...

Konserinde dinlediğim 'Pervane'adlı şarkı bana da o albümü aldırtmıştı Figencim. Aslında, eski bir şarkı ve yanlış hatırlamıyorsam Özdemir Erdoğana ait.
Son zamanlarda, genç şarkıcıların da güzel şarkıları var.Mesela, Emre Aydın'ın 'Afili Yalnızlık' dilimden düşmüyor şu günlerde:)
Levent Yüksel'in son albümü de kadın sanatçıların toplama eserlerinden oluşuyor ve beğenerek dinliyorum.
Sevgilerimle...

 
On 20 Aralık 2006 09:32 , Adsız dedi ki...

mine...
kördüğüm şarkısı... bana Feriye günlerimi hatırlattı. eskiden Feriye'nin cafe kıssmı daha genişti ve bambu koltukları vardı. (ortaköyde)... Neyse bende cuma akşamları oraya giderdim. Canlı müzik oldurdu. Bu parçayıda orada dinlerdim. GSonrada uazaklara dalar dalar giderdim...