Author: Mine
•9.9.06

Kimileri, duygularını ve düşüncelerini yazıya çok güzel dökerler.Ben onlardan değilim. Anatolia'da,1 Eylül'de gittiğim Sezen Aksu ve Hepsi konserini nasıl anlatacağımı bilemediğimden olsa gerek, bir haftayı aşkın süredir yazamadım.
Belki, yeniyetme gençler kızacak ama Hepsi, Sezen Aksu'nun yanında çerez gibiydi:) Konsere onlar başladı,playback şarkılarını danslarla süslediler. Ardından,Sarı Odalar'ı seslendirerek, Sezen aldı sahneyi. Konserinin ilk bölümünde,çiçekli desenli,açık renkli bir elbise, ikinci bölümde ise bu kez siyah zarif bir elbise giymişti. Makyajı da çok güzeldi.Geçirdiği rahatsızlıklardan eser yoktu. Neleri seslendirdi derseniz, Lale Devri, Sitem, İkili Delilik, Ah İstanbul, eski şarkılarından bir potpuri...ilk aklıma gelenler. Beraber yaptıkları şarkıları seslendirirken, Onno'ya da selam göndermeyi ihmal etmedi..Vokalistleri Nurcan ve Cihan'da birer parça söylediler. Sezen'in esprileri,yine çok hoştu. Bu yazın, populer parçası Çakkıdı ile bitirdi, üç nesilin bir arada izlediği konserini. Ah keşke şunu da söylese, diye içimizden geçirdiğimiz ne çok şarkısı olduğunu düşündüm bir an. Onu, beğenenler olduğu gibi beğenmeyenlerde olabilir ama eminim,onlarında hayatında yer etmiş, bir şarkısı veya bir sözü mutlaka vardır diye düşünüyorum.Bence her haliyle, güzel ve özel bir kadın-sanatçı-

Umarım,onu ve onun keşfettiği müzisyenleri(konserinde kendini müzisyen olarak tarifledi) uzun yıllar boyunca dinleriz. Ağzına ve yüreğine sağlık Minik Serçe...
This entry was posted on 9.9.06 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 yorum:

On 10 Eylül 2006 16:36 , Timur dedi ki...

Sezen Aksu'nun en sevdiğim şarkısı "Git"dir .
Kaç defa dinledim , kaç defa mırıldandım bilmiyorum .
Bıkmadım , usanmadım .
Belki de benden biraz var bu şarkıda .
Kaybedilen aşklar , pişmanlıklar ...

 
On 11 Eylül 2006 09:55 , Yıldız dedi ki...

Minecim,

Olay, sadece yazmaya başlamakta, bak sonra gerisi ne güzel geliyor :)

Yıllar geçse de Sezen'in verdiği keyif hep bir başka oluyor. Bazıları "Eskiden sesi çok daha güzeldi" der. Ama ben bu haliyle bile yıllar boyunca bu sesi dinlemeye gönüllüyüm. Her şarkısını ayrı ayrı severim. Her bir şarkısı ayrı hallerimi anımsatır bana. Yılları şarkılarla anımsarım ben, mesela ben lisedeyken "Gel Gel Sarışınım Gel"i çıkarmıştı. Ortaokuldayken "Git" vardım :))) O yeni yetme halimle çok hüzünlendirirdi beni. Daha neler neler. Duygularımızı O'nun şarkılarıyla anlatmak, kaç sanatçıya nasip olur.

Sevgiler...

Not: Taşınma işinde kolaylıklar dilerim. Umarım en kısa zamanda yerleşirsin.

 
On 11 Eylül 2006 13:42 , Adsız dedi ki...

Beklemissin ama guzel yazmissin sonunda:)
Minik Serce'nin sarkilarinin en guzel yani, ya da bu kadar populer olmasininin nedeni, bizim hepimizin hissedebilecegi duygulari mukemmel bir sekilde kelimelere dokebilmesi. Ikinci bahar, Git.. Daha niceleri....
Aksama donuste arabada ne dinleyecegim belli oldu simdiden :)

 
On 12 Eylül 2006 00:03 , Mine dedi ki...

Dediklerinizin hepsine katılıyorum arkadaşlar.
Hep erkek şairler güzel aşk şiirleri yazar da kadınlar yazamaza bence Sezen cevaptır(Sezen harici de güzel sözler yazan bayanlar var,onlara da haksızlık etmeyeyim)
Müziğiyle,sözleriyle,duruşuyla,esprileriyle... ben bu kadını seviyorum,iyi ki var dedirtiyor bana.

 
On 20 Ekim 2006 11:04 , yuvakuran dedi ki...

Cok guzel tebrikler
Bayramin kutlu olsun