Author: Mine
•30.6.06

Cnbc-e dizilerini severek izlerim. Ally Mc Beal, Without A Trace, X-Files, Gilmore Girls ve tabi ki Desperate Housewives aklıma ilk gelenler.
Cold Case ise bu sezonda devam eden,takip ettiğim nadir dizilerden. Cuma akşamları,saat 21.00'de yayınlanıyor. Dizinin yapımcısı, CSI serisinin ve Without A Trace'in de yapımcısı olan Jerry Bruckheimer.
Yıllar önce çözümlenemeyip rafa kalkmış davalar, 2000'li yıllarda bir vesile ile yine gündeme geliyor ve Lilly Rush(Kathryn Morris) ile ekibi, biz izleyenlere geçmişe yolculuk yaptırarak, faile ve nedenine ulaşıyorlar.
Without A Trace kadar sürükleyici değil. Bunun bir sebebi de,olayların geçmişte kalması olabilir.Without A Trace'de ise Malone ve ekibi zamana karşı yarışıyorlardı.
CSI'den farklı olarakta teknolojiyi kullanmıyorlar.Bizim meslekte olduğu gibi, iyi bir anamnez ve kanıtlar arası bağlantı kuraraktan sonuca ulaşıyorlar.Bu durumda,insanın aklına bir soru takılmıyor değil. Yıllar önce,bu davalara bakan polis ve yargı, neden benzer yolu izlememiş diye, ister istemez düşünüyor insan:)
Bu dizinin en sevdiğim özelliklerinden biri-belki en önemlisi- müzikleri. Jenerik müziğini çok beğeniyorum. Ayrıca her bölümde,cinayetin işlendiği yıla ait olan, populer şarkılar çalınıyor. Bir de her bölümün çok iyi seçilmiş, farklı final jenerikleri oluyor ki, dizi bitmese diyorsunuz.
İzleyin bakalım beğenecek misiniz!
This entry was posted on 30.6.06 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 1 Temmuz 2006 01:08 , Adsız dedi ki...

ben bu cold case'i de without a trace'i de hic izledim. bir de benzer CSI var galiba. su siralar zaten TV hic sarmiyor vakit de olmuyor ama eskiden X-files'dan cok keyif alirdim bir de pretender vardi. bir ara bakmali senin yazdilarina.
optum
FB

 
On 3 Temmuz 2006 09:53 , Yıldız dedi ki...

Ben de Prison Break'e bayılıyorum...

 
On 4 Eylül 2006 21:47 , Adsız dedi ki...

coldcase dizisine bende bayılıyorum.Ayrıca The X-Files hayranıyım...www.thexfiles-tr.net

 
On 9 Mart 2009 19:23 , Adsız dedi ki...

Cold Case'i eşim ve kızımın seyahatte olduğu bir akşam izlemeye başladım. 1. sezonun 22 bölümü vardı elimde. 7. bölümden sonra da Türkçe altyazı bitiyor ve ingilizce altyazı başlıyordu. Buna rağmen sabaha kadar hepsini izledim. Kurgusu ve müzikleri çok hoş. Her bölüm kendi içinde aynı akışı izliyor, finalde sizi koparıyor ve dönem müzikleriyle bayrağı dikerek sizi ele geçiriyor. Özellikle 8. bölüm "Fly away" de ben kendimden geçtim. Dizi şu anda 6. sezonunun ortalarında. Bu tutulduğunu gösterir. 2003'den bu yana devam etmesi özellikle bizim Türk TV'lerinde pek alışık olmadığımız bir şey :) son söz: izleyin, izlettirin. Benim yaptığım gibi Soundtrack albümlerini almayı da unutmayın...