Author: Mine
•22.9.08
Geçen hafta bir haber okumuştum. Babası liseye giden kızına, maddi yetersizliklerden dolayı artık onu okula gönderemeyeceğini söylüyor. O gün o kız çocuğu intihar ediyor.

Hasan Pulur’un bugünkü Milliyet’teki yazısını okuyunca, hemen şu siteyi ziyaret ettim ve bir kız öğrencinin okuması için katkım olsun diye başvuruda bulundum. Belki içinizde yardım etmek isteyen ama yardım edecek kişi bulamayan vardır. Ayda sadece 34 YTL'ye bir kız çocuğunun okumasına katkıda bulunabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için
www.bababeniokulagonder.org

|
This entry was posted on 22.9.08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 yorum:

On 22 Eylül 2008 21:05 , yaban dedi ki...

ayda kaç 34 ytl yararsız yere harcanıyor...

böyle bir amaç için 34 ytl'nin lafı bile olmaz, listeme alıyorum bunu...

sağol mineciğim.

 
On 24 Eylül 2008 13:40 , Pilli Petro dedi ki...

tebrikler sevgili Mine,çok güzel bi olaya katkıda bulunmuşsun :)

ayrıca haberdar ettiğin için de teşekkürler :)

 
On 27 Eylül 2008 11:38 , etki alanı dedi ki...

Offf!
İçim kıyıldı Mine'ciğim...

Yarın bu yazını bloğumda yayınlamak isterim...Müsade eder misin?
Daha çok kişiye ulaşsın...Herkes yayınlasın aslında...Elele vermeliyiz...
TüTü

 
On 27 Eylül 2008 12:14 , Mine dedi ki...

Yaban,Bekriya ve TüTü,
İlginiz için teşekkür ederim.

Ben kredi karı numaramdan 12 ay boyunca 34 ytl çekilmesi ve mekbuzların gönderecekleri adresimi onlara ilettim.

TüTü'cüğüm tabi ki sayfanda yer verebilirsin. Ben de Milliyet'te Hasan Pulur'un yazısı sayesinde haberdar oldum ve sizlere haber verdim.

Geçen öğretim yılında da Gazeteport'tan Melike İlgün'ün sayesinde Bostancık İlköğretim Okulu'ndan haberdar olup hem yardımda bulunmuştuk (NoLie Blog Timur'la beraber) hem de sayfalarımızda yer vermiştik.

Sevgiler